فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

قدرت کلمات خبرنگاران موثرتر از موشک است 

سردار «شوقانی» گفت: عرصه رسانه عرصه بسیار مهمی است، امروزه قدرت تصویر و کلام از موشک به مراتب بیشتر است.
کد خبر: ۶۸۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در سالن شهید بسطامی سپاه سمنان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید «محمود صارمی» و شهید «کریم حیدریان» اظهار داشت: ۱۷ مرداد ماه یادآور مجاهدت خالصانه و مومنانه خبرنگاران حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، طلایه دار سرزمین آگاهی هستند و جان خویش را در رسالت سترگ این اهداف عالیه نثار کردند.

وی به ۱۶۶ شهیدی که در  غزه که در راه انعکاس خبر  به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، اشاره کرد و گفت: نقش این شهدا در شکستن هیمنه دروغ‌سازان استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صیونیستی، بسیار موثر است.

این مسئول گفت: عرصه رسانه عرصه بسیار مهمی است، امروزه قدرت تصویر و کلام از موشک به مراتب بیشتر است.

سردار شوقانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تقویت اعتماد سیاسی، بیان کرد: نقش رسانه در این حوزه در  پهنه ایران اسلامی و استان سمنان بسیار موثر و ستودنی است.

وی گفت: بازنمایی فرهنگ و  هویت ملی و آگاهی‌بخشی در حوزه‌های مختلف، گسترش وحدت ملی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه بهداشت و سلامت، فعالیت در عرصه نشاط اجتماعی، تقویت مولفه هویت ملی، تقویت ارتباط بین مردم و حاکمیت از رسالت خبرنگاران است.

فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه تولید علم و آگاهی سازی از دیگر عرصه‌هایی است که قشر خبرنگار می‌تواند اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار